.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ستاد تبليغاتي بعضي از كانديداها ستاد خريد و فروش و بحران بود
ستاد تبليغاتي بعضي از كانديداها ستاد خريد و فروش و بحران بود

رئيس دفتر هيئت نظارت و بازرسي شوراي نگهبان گيلان گفت: كساني كه از ناحيه مردم به مجلس راه يافتند بدهكار ايثار ملت و خون شهدا هستند و كسي حق ندارد اين ايثارگري‌ها را از ياد ببرد.

حسن كربلايي ديروز در مراسم الگوي برتر انتخاباتي كه به پاس قدرداني از هاجر تحريري نيك صفت نماينده مردم رشت در مجلس برگزار شد اظهار داشت: خداوند را به خاطر نعمت نظام و ايجاد مجلس شوراي اسلامي سپاس مي‌گوئيم.
وي افزود: عليرغم تلاش دشمنان دنياي استكبار، انتخابات باعث حضور گسترده مردم ايران اسلامي شد، هرچند بوش با حمايت گروهي در ايران تلاش كرد تا جناح خود را در انتخابات پيروز كند، اما حضور مردم موجب يأس و نااميدي دشمنان شد.
كربلايي با بيان اين‌كه مجلس يكي از اصول انقلاب اسلامي است تصريح كرد: مشاركت مردم در انتخابات مجلس موجب افزايش ارزش‌هاي انقلاب شد و كساني كه از ناحيه مردم به مجلس رفتند بدهكار ايثار ملت و خون شهيدان هستند و كسي حق ندارد اين ايثارگري و ارزش‌ها را فراموش كند.
رئيس دفتر هيئت نظارت و بازرسي شوراي نگهبان گيلان با انتقاد از نحوه تبليغات برخي كانديداهاي مجلس هشتم گفت: ستاد تبليغاتي بعضي از كانديداها ستاد خريد و فروش و بحران بود. بسياري با صرف ميليونها تومان كه معلوم نيست از كجا آورده‌اند اقدام به تبليغات كردند كه بايد بررسي شود اين مبالغ از كجا آمده است، زيرا يك كارمند اداره نمي تواند اين ميزان پول داشته باشد كه هزينه كند.
كربلايي تأكيد كرد: نمايندگان منتخب مردم سعي كنند وام دار كسي نباشند و در غير اين صورت بايد تلاش كنند وام را پس دهند.
وي با اشاره به واگذاري مراسم تقدير از نيك صفت خاطرنشان كرد: امروز براي تقدير از شخص نيامده‌ايم بلكه مي خواهيم عمل خير و ارزشي يكي از نمايندگان را معرفي كنيم كه اگر سپاس نگوئيم ناشكري كرده‌ايم.
رئيس دفتر هيئت نظارت و بازرسي شوراي نگهبان گيلان افزود: نيك صفت از جمله كساني است كه در طول نمايندگي خود ارزشي كار كرد و به‌خاطر همين ارزشي عمل كردن مورد تهمت قرار گرفت.
كربلايي گفت: كساني را سراغ داريم كه همواره سعي در تخريب وي داشتند، اما اميدواريم اين نماينده همواره كارهاي ارزشي خود را ادامه و به استان كمك كند.
در اين مراسم جمعي از مديران دستگاه‌هاي اجرايي و مردم حضور داشتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فعال سیاسی 17 ارديبهشت 1387
فقط از بدها نگویید ......کمی هم از خوبها بگویید ..... کدام خبرنگار از ستاد پاک ، درستکار و قانونمند در ساری گزارشی تهیه کرد ؟؟؟؟ رسالت مطبوعاتی چه شد ؟؟؟؟!!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.248 seconds.